Fri frakt från 1250:-
Kundtjänst öppet 08 - 17 vardagar
Över 500 000 kunder
011 - 440 15 15

Konferenstillbehör

Hos Kontorab hittar du konferenstillbehör som gör möten och presentationer mer strukturerade och effektiva. Här finns namnskyltar, talarlistor, presentationsmappar och anteckningsmaterial anpassade för både små och stora sammankomster. Sortimentet inkluderar även praktiska tillbehör som pennor, skrivblock och markörer för whiteboard och blädderblock. Perfekta för företag, utbildningar och föreningar där tydlighet och organisation är viktiga. Oavsett om du anordnar en workshop, ett kundmöte eller en större konferens, finns här tillbehör som underlättar planeringen och genomförandet.
Visar 24 av 47 produkter
Sortera efter

Konferenstillbehör

Frågor och Svar om Konferenstillbehör



Vad är konferenstillbehör?


Konferenstillbehör inkluderar alla praktiska produkter som används vid möten och presentationer, såsom taveltorkare, magneter och pennor.



Vilka typer av tillbehör är vanliga?


Vanliga tillbehör är whiteboardmarkörer, sudd och magnetiska fästen.



Finns det tillbehör för digitala presentationer?


Ja, till exempel laserpekare och fästen för projektorer är tillgängliga.



Kan jag hitta miljövänliga alternativ?


Ja, vissa whiteboardmarkörer och sudd är tillverkade med hållbara material.



Är konferenstillbehör enkla att transportera?


Ja, de flesta är kompakta och lätta att bära till olika möteslokaler.



Finns det förbrukningsartiklar?


Ja, som exempelvis påfyllningsbläck till markörer och ersättningsfästen för tavlor.



Kan de användas i utbildningsmiljöer?


Absolut, konferenstillbehör är också populära i klassrum och seminarier.